B2B kundportal för självservice


Alltid tillgänglig 24/7

Allt du och dina kunder behöver bakom en inloggning.

En kundportal ger kunderna en central plats för att hantera alla sina förfrågningar, beställningar och kundservicebehov, vilket gör att de känner sig mer väl omhändertagna och nöjda med företagets tjänster.​

 

Minskat manuellt arbete.

Mindre administration genom självservice och integration.

Digital merförsäljning.

Genom automation i kundresan och kunskap om kunders beteende.

Nöjdare kunder.

Användar- och kundanpassad information genom användning av data.

Ökad produktivitet.

I verksamheten genom automatiserade processer och flöden.

“80 % av alla interaktioner med kunder, leverantörer och partners kommer att ske genom digitala kanaler år 2025. En kundportal framtidssäkrar er i den digitala världen.”

Inloggning och autenciering


Digitala kontaktvägar och support


Beställning och lager


Fakturering och betalning


Produkter och information


Dokument och media

kdx Azure Business Platform
kdx Venture

Navigation