Nonbye

Unika kundportaler för självservice åt kunderna & Nonbye


Om Nonbye

Nonbye är ett ett varumärkes- hanteringsföretag. Med en smart digital strategi hjälper Nonbye sina kunder att få en överblick över deras varumärkestillgångar. Med en innovativ databasdriven lösning får kunderna en organiserad överblick över, vilket sparar tid och säkerställer enhetlighet på alla platser.


Utmaningen

Nonbyes kunder har i sin tur många butiksinnehavare som är upptagna med sin affär och som behöver en effektiv lösning som säkerställer att varumärket inte äventyras. Att kunna hantera sina beställningar på ett smidigt sätt är ett måste.

Nonbye

Lösningen

Att samla allt i en kundportal blev den smidiga lösningen. Här kan kunderna göra beställningar, men också ta del av guidelines och annan information som medför en effektiv vardag. Varumärket hålls intakt och projekten delas med kund via integration med Monday.com.

Marcus Nydén
VD Nonbye
“Nu har vi öppet dygnet runt för våra kunder, Brandpilot samlar allt som kunden behöver för att hantera sitt varumärke”

Resultatet

Brandpilot är nu lanserad hos ett antal av Nonbye’s kunder. Portalen samlar allt som kunderna behöver bakom en säker inloggning, detta inkluderar en webshop, orderhistorik, brandbook och koppling till projektverktyget Monday.com.

Leverans

  • Kundportal
  • E-handel
  • Kundunikt sortiment och branding
  • Användarhantering
  • Integration med Monday.com

Framtid

Arbetet fortskrider med att introducera nya marknader samt att lansera till fler kunder. Innehållet i kundportalen kommer succesivt att utökas med nya tjänster.

Fler cases

kdx Azure Business Platform
kdx Venture

Navigation